“Altijd fijn samenwerken met Silvia! Na het uitdiepen en aanpassen van onze communicatiestrategie, was het tijd om het visuele stuk aan te pakken. Want welke beelden gebruik je nou wel of niet, en wat zeggen deze over je organisatie? Silvia heeft voor ons een praktische beeldstrategie, met verschillende richtingen, uitgewerkt die ons helpen hierin de juiste keuzes te maken en meer eenduidigheid te creëren. De behoefte aan eenduidigheid en consequentie werd hierdoor nog meer aangewakkerd en zo kwamen we uiteindelijk tot de behoefte aan een merkboek. Waarin niet alleen visuele richtlijnen staan; maar ook communicatierichtlijnen, ons DNA én een klein stukje strategie. Dit helpt ons de neuzen niet alleen intern, maar ook extern dezelfde kant op te laten wijzen. Silvia heeft hier ons fantastisch en op een eigen wijze in begeleid en een prachtig Proefdiervrij merkboek opgeleverd.”

Romy Penningnieuwland, Proefdiervrij

Silvia is een analytische trendonderzoeker met veel gevoel voor de huidige tijdgeest. Ze weet tendensen te vertalen naar mooi beed. En de oppervlakkig hypes van de grote ontwikkelingen te scheiden. Daarnaast is ze bovenal een vriendelijke en prettige persoonlijkheid, waar het fijn samen werken mee is!

Marielle Bordewijk, Studio Marielle Bordewijk

Ik werk al jaren (sinds 2015) heel graag met Silvia, omdat zij als geen ander niet alleen de consumer trends aanvoelt maar deze ook weet om te zetten in de juiste beelden. Ze helpt me bij verschillende nationale en internationale merken met haar trendresearch en trendbeelden. Gewoon een kanjer!

Silvia heeft de mooie combinatie van creativiteit en inzicht. Ze pakt haar opdrachten grondig aan en visualiseert dat wat vandaag of morgen is. Ze is onmiddellijk een natuurlijk onderdeel van een groter team, maar werkt net zo goed op zichzelf. Bij Silvia ben je daarmee altijd in goede handen.

Marleen Zaalberg, Pepperbrands